П`ятниця, 26.04.2024, 01:36
Вітаю Вас Гість | RSS

Пилиповицька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Звіт директора школи

 

                                                                                                                                14.06.201

Звіт

директора Пилиповицької   загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Мельник  Наталії  Яківни

про свою роботу протягом 2015/2016 навчального року

 

Вступ

   У  своїй  діяльності протягом  звітного періоду я керувалася законодавством України, Статутом школи, Правилами  внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього  навчального закладу.

     Спрямовувала роботу педагогічного колективу на реалізацію   методичної проблеми «Розвиток творчих здібностей учителя та учнів, як вища форма активної компетентісно орієнтованої діяльності», яка вивчалась на засіданнях педагогічних рад,  семінарах.

Контролюю впровадження у навчально-виховний  процес інноваційних напрямів роботи: 

  •  Школа сприяння здоров’ю;
  •  Всеукраїнської  програми  Інтел  «Шлях  до  успіху»;
  •  Всеукраїнська  військово-патріотична  гра  Сокіл  «Джура»;
  •  проект  «Розвиток  громадянських  компетентностей  в   Україні».

 Як  керівник  забезпечую  елементи допрофільної підготовки. За результатами анкетуванням учнів навчальний заклад взяв курс на інформаційно-технологічний профіль.  Було  створено  5 учнівських проектів. 

Мною  підписаний  договір  із  Центром туризму та спорту при Міністерстві освіти і науки України про роботу краєзнавчо-етнографічного гуртка (керівник  В.В.Мельник).  Здійснюю  контроль  та  надаю  допомогу  в роботі   гуртка  шкільного лісництва  (Н.А. Підлісна).   

Навчальний заклад трансформований у школу сприяння здоров’ю. Цей напрямок узятий завдяки тісній співпраці з громадськими організаціями: ВБО «Стоп» (Р.Узаков, В.Лімборський), центр «Довір’я», медамбулаторія с.Пилиповичі (В.В.Сухомлин), Центр туризму та спорту при Міністерстві освіти і науки України (В.В.Мельник  та  Мельничук  Ю.Л.), Центр дитячої та юнацької творчості (Н.А.Двораківська), Державне підприємство “Клавдіївський лісгосп” (Лавринюк  О.А.).

   Унаслідок належної  організації  роботи  педагогічного  колективу  школа має наступні результати: ІІІ місце в обласному етапі Х Всеукраїнського зльоту учнівських лісництв  та  І  місце  у  обласному  етапі   Всеукраїнського  конкурсу  «Ліси  для  нащадків». 

Учні  школи  посіли  ІІІ  місце у  ІІ (районному) етапі  Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін  серед  шкіл  І-ІІ  ступенів.

Команда  «Знавці  права»  посіла  ІІІ  місце  у  районному  бренд-рингу  «Підліток  і  право»,  команда  «Розумники» - ІІІ місце  в  районному  етапі    інтелектуальних  ігор  серед  учнів  4-5  класів. 

У  районному  етапі  військово-патріотичної  гри  «Сокіл»  («Джура») команда  посіла призові місця  у  таких номінаціях:  І  місце  - «Пожежно-рятувальні  змагання», ІІ  місце – «Туристично-спортивна  смуга  перешкод»,  ІІ  місце –конкурс  на  швидкість  одягання  бойового   одягу. 

    За  рейтингом  виховної  роботи  І  семестру – І  місце  серед  шкіл І-ІІ  ступенів.

Значні  досягнення  мають  наші  школярі  у  районних  спортивних  змаганнях.  Серед  загальноосвітніх  шкіл  району  І-ІІ  ступенів  наші  учні  посіли  І  місце.

   Учні  брали  участь  у  обласних  конференціях  «Київщина  козацька»  та  «Україна – козацька  держава» та  отримали  сертифікати.

   Учні  школи  брали  участь  у  30 районних творчих конкурсах та стали учасниками всеукраїнських та міжнародних предметних конкурсів: «Колосок»,  «Кенгуру», «Соняшник», «Геліантус».  15 учнів – переможці районних конкурсів. За активну участь у житті школи нагороджено 50 учнів  та  50  учнів – за  досягнення  у  районних  спортивних  змаганнях.

Конституційні права дітей на освіту забезпечуються.

Для виконання статті 6 Закону України «Про загальну середню освіту», Інструкції з обліку дітей та підлітків шкільного віку, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України 15.04.2000 року №746, Статуту школи педпрацівниками проведено подвірний обхід для уточнення списків дітей 5 – 18 років, що проживають у мікрорайоні, закріпленому за школою рішенням Пилиповицької сільської Ради.

На початку навчального року в закладі навчалося 179 учнів. Укомплектовано 9 класів. Охоплено навчанням 100% учнів. На всіх дітей, які з різних причин продовжують навчання за межами нашого закладу, своєчасно оформлені документи.  

Із 1.09.2015 по 14.06.2016 вибуло 4  учні. Прибуло 5 учнів (основна причина прибуття – переїзд батьків на нове місце проживання).

На кінець року у навчальному закладі налічується 180 учнів.

Серед  учнів  2-8  класів  Похвальні листи за високий  рівень навчальних досягнень отримали 16  учнів,  це  на  3  учні  більше,  ніж  у  2014/2015  навчальному  році. 

Якість  знань  за   2013/2014  н.р. – 43,7%,  2014/2015  н.р. – 44,1%,   2015/2016н.р. – 47,7%.

Працевлаштування випускників задовільне. Всі учні  продовжують  здобувати загальну середню освіту.

Випускників    2014 - 2015  років  - 27,  з  них  здобувають  загальну середню освіту  за  різними  формами  навчання - 100%:

  • коледжі – 11(41%);
  • професійні  училища – 10 (37%);
  • ЗНЗ – 6 (23%);
  • ЗНЗ  (вечірня  школа) – 0.

Дошкільна освіта – найважливіша складова безперервної освіти. У нашому селі вона забезпечується дитячим садочком «Пилипко». У 2015/2016 навчальному році був укладений договір  про  співпрацю з  дитячим садочком «Пилипко»  та розроблений  план  заходів,  за  яким  тісно  співпрацювали  цілий  рік.

Діти, не охоплені дошкільною освітою, відвідували  наш навчальний заклад у рамках консультативних занять, де знайомилися зі школою, вчителем, вимогами до учнів. Робота з дошкільнятами (3  дітей) проводиться на громадських засадах.  Цією роботою займалася вчитель Н.А. Кравчун.  До 1 класу на даний момент планується зарахувати  26 дітей.

На особливому контролі перебувають учні пільгових категорій:

  • діти – сироти - 8;
  • напівсироти - 6;
  • постраждалі від чорнобильської трагедії - 119;
  • діти з багатодітних родин - 58;
  • діти з неповних сімей – 14.

На обліку в школі знаходиться 4 дитини-інваліда. Для однієї  дитини організовано індивідуальне навчання на базі школи.

Мною як керівником було зроблено запит методисту-психологу  методичного кабінету відділу освіти Бородянської райдержадміністрації,  з метою надання допомоги  учням  1  класу.  Учні пройшли  медичне обстеження  та  ПМПК, їм рекомендоване  індивідуальне  навчання  за  відповідними  програмами.

Як  керівник закладу, постійно  приділяю  увагу  профілактичній  роботі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу. Це напрям роботи є одним із пріоритетних та проводиться відповідно до чинного законодавства та перебуває під постійним контролем.

Випадки травматизму дітей на уроках відсутні. Зафіксовано 3 побутові травми.

На шкільному подвір’ї батьки та  працівники  школи засипали  криницю,  яка  перебувала  у  аварійному  стані,  та  зрізали  небезпечні  сухі  дерева.

Щодо дотримання в закладі пріоритетних реформ навчально - виховного процесу (демократизація, гуманізація, диференціація, інтеграція навчання) слід зазначити наступне.

Структура навчального року була двосеместровою. Дотримання режиму дня задовільне  (у зв’язку  з  вакансіями  та  викладанням  сумісників     музичне  мистецтво та  фізична  культура  проводилися із  першого  уроку).

 Контролюю  виконання навчального плану. Календарно - тематичні плани складені відповідно до чинних навчальних програм та виконуються згідно з державними стандартами. Робота закладу щодо виконання Закону «Про мови» здійснюється в повному обсязі (всі учасники навчально - виховного процесу володіють державною мовою).

Здійснюю  контроль  за  методичним супроводом навчально - виховного процесу.

Підручниками діти 1-3  та 8-9  класів були забезпечені на 100%,  5-7 класів – на 70%.

Періодичні педагогічні видання передплатили на 2817 грн 17 коп., (спонсорські кошти),  на  ІІ  півріччя  2016  року – 1250 грн. 32 коп. (спонсорські кошти).

У бібліотеці закладу недостатня кількість художньої, довідкової та методичної літератури. Частково поповнення бібліотечного фонду відбувається з відділу освіти. Також у школі проводяться акції «Подаруй бібліотеці книгу». Цього року ця акція в нашій школі була проведена на високому рівні –  подаровано 54  книги  загальною вартістю 2153 грн. 55коп.

Відвідування учнями занять у 2015/2016 навчальному році становить 92,8% (враховуючи санаторно - курортне лікування учнів протягом року),  у  2014/2015 – 96,7%. 

Стан відвідування учнями школи знаходиться під моїм постійним контролем.

Члени учкому вели журнали обліку відвідування та успішності, проводили підсумкові лінійки. За результатами рейдів - перевірок збиралися батьківські збори, засідання класних та загальношкільних батьківських комітетів, проводилися наради при директору. 

Не на належному рівні відвідування школи дітьми  національності  рома – 36 учнів (20%). Це питання порушувалося на засіданнях педагогічної ради, батьківських зборах. Але зв’язок із батьками таких дітей  бажає  бути  кращим.  До цих учнів спільно із сільським  головою  Короткою  О.В., членами виконкому села Сухомлином В.В., Кравчун  Н.А.  проводилися  рейди.

На обліку в школі перебуває 4 сім'ї, які  опинились  у  складних  життєвих  обставинах, у них проживає 7 дітей. Ці сім’ї перебувають на постійному контролі керівника навчального закладу.

 На внутрішкільному обліку  не  перебуває ніхто з учнів,  що  свідчить  про  високий  рівень  профілактичної  роботи. 

Оздоровлення дітей  в  основному  здійснюється  за  батьківські  кошти.

Для роботи учнів 2 -9 класів та педагогічних працівників школа оснащена комп'ютерами. У комп’ютерному класі – 11 комп'ютерів. Як  керівник  забезпечила  їх ремонт:  батьками   було  відремонтовано  два  системні  блоки.

Контролюю  підключення  навчального  закладу  до мережі  інтернет. У школі діє провідникова (6  кабінетів)  та  безпровідна (роутер) мережа.

Налагодила  співпрацю  з  Терміналом  «Автологістика». Ними подаровано  5  комп'ютерів,  які  будуть  встановлені  у  навчальні  кабінети.

Як  керівник  здійснюю  контроль  за  оновленням  інформації  на    сайті школи, в єдиній інформаційній системі управління освітою («Україна. ІСУО»).   

Постійно тримаю на контролі питання про забезпечення школи педагогічними кадрами. У даний час педагогічний колектив налічує 22 педпрацівники, з них 7 – сумісники.  Переважна більшість учителів – пенсійного віку. Із 15 основних працівників 14 мають вищу освіту,  1 – середню спеціальну. Мають вищу кваліфікаційну категорію – 8 осіб, І– 7, II - 6, вчитель - спеціаліст – 1. Педагогічне звання «Старший вчитель» мають 6 педпрацівників.

Контролюю  проходження  курсової  перепідготовки  вчителів.  План проходження фахових курсів виконується. 

Протягом 2015/2016 навчального року атестовано 4 педагогічні працівники. Присвоєно  вищу   категорію – 1, І категорію – 2,  присвоєно  ІІ  категорію – 1.

Приміщення школи введене в експлуатацію в 1986 році; розраховано на 192 учні. У ньому розміщено дев’ять класів, їдальня, бібліотека, спортивний зал, кабінет обслуговуючої праці. Школа працює за кабінетною системою. Всі кабінети обладнані, але меблі старі, потребують ремонту та заміни. Обладнання кабінетів відповідає вимогам навчальних програм на 45%.

Відремонтовано  кабінет  англійської   мови:  замінено  лінолеум  та  зроблена  панель  стін  із  вагонки. 

Придбано одну дошку за спонсорські кошти, одну дошку – за кошти  батьків.

Зроблено  ремонт   спортивного  залу  (кошти  сільської  ради).

Велику увагу приділяю фізичному розвитку дітей та проходження медичного  огляду. У  2015/2016  навчальному  році  100%  учнів  та  працівників  школи вчасно пройшли медичний огляд. 

2015/2016н.р.

Спеціальна  група – 4

Підготовча  група – 64

Основна  група – 111

2014/2015н.р.

Спеціальна  група – 3

Підготовча  група – 65

Основна  група – 97

2014/2013н.р.

Спеціальна  група – 3

Підготовча  група – 34

Основна  група – 104

98%  учнів систематично займаються фізичною культурою та спортом.

Для спортивно-масової роботи в цьому році за спонсорські кошти, виділені сільською  радою придбано м’ячі.

В окремому приміщенні знаходиться майстерня по обробці дерева та металу. Освітлювальний режим у нормі. Приміщення  потребує  капітального  ремонту. Хотілося б мати уже нові інструменти.

Шкільна їдальня розташована в пристосованому приміщенні, розрахована на 90 посадкових місць, має задовільний санітарно-гігієнічний стан. В їдальні робиться  косметичний ремонт. За  приписом  Ірпінського  міжрайонного  відділу  лабораторних  досліджень (від 08.04.2016р.  №601)   з  відібраних  змивів  на  контроль  санітарно-гігієнічного  режиму  бактерії  групи  кишкових   паличок  не  виявлені. Санітарно-гігієнічного  режим  витримується.  Приписом  Ірпінського  міжрайонного  відділу  лабораторних  досліджень (від 19.04.2016р.  №636)   результати  досліджень  калорійності  страв  відповідають  нормативам.  Це свідчить  про  належний  контроль  за  станом  харчування  учнів.

До  01.09.2015 року їдальня забезпечувала  гарячим харчуванням  106 учнів 1-4 класів, та 4 дітей-сиріт 5-9 класів,  1  дитина  учасника  АТО. Із лютого  2016  року харчувалося 3  учнів із малозабезпечених  сімей.

У  школі  обладнаний  медичний  кабінет ,  працює  медичний  працівник  на  0,5  ставки. 

Котельня, яка подає тепло в школу, працює на газовому опаленні. Обслуговує її СПМК - 15. Як керівник контролюю дотримання температурного режиму. Температура повітря в навчальних приміщеннях витримується в межах, передбачених санітарними нормативами (+18°С, +20°С).  Забезпечила  встановлення  за  батьківські  кошти лічильника води.

Протягом  навчального  року  поступали  усні  звернення  від  батьків  з  питань  організації  навчально-виховного  процесу.  Усі  звернення  були  розглянуті  та  вирішені.

Здійснюю  моральне  стимулювання  учнів – нагородження  грамотами, подяками тощо, учні,  які  у  вихідні  дні  їздили  на  олімпіади,  конкурси отримують відгули під  час  навчально-виробничої  практики.  

Активним  учасникам в  житті  школи  та   села – премія  від  районного  депутата  Губиш  О.О.

Моральне  стимулювання  працівників  школи – вільний  від  роботи  день.

Аналізуючи роботу за минулий навчальний рік,  відзначаю  ряд упущень і недоліків. А саме:

  • відсутність  практичного-психолога – вакансія;
  • недостатнє інформаційне та науково-методичне забезпечення діяльності школи;
  • у бібліотеці недостатньо літератури найновіших вітчизняних і світових методик  з  проблем навчання і виховання;
  • відсутність коштів та матеріалів для зміцнення бази школи;
  • недостатній  рівень  роботи  щодо  залучення  батьків  до  навчально-виховного  процесу.

Вважаю що пріоритетними напрямками роботи школи є:

  • Забезпечення особистісної орієнтації змісту освіти, яка передбачає розвиток творчих здібностей учнів, індивідуалізацію їх навчання з урахуванням інтересів і нахилів.
  • Сприяння втіленню в практику роботи педколективу новітніх освітніх технологій, працювати з метою насичення інноваційного освітнього простору.
  • Продовження роботи із формуванню в учнів навичок здорового способу життя та їх збереження.
  • · Підпорядкування всієї навчально-виховної роботи на формування в учнів загальнолюдських моральних цінностей, гордості та поваги до України, національних символів та традицій.
  • Якісна  підготовка учнів до ДПА.

· Удосконалення системи оцінювання на основі  критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів. 

Вхід на сайт
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz